fredag 4. januar 2013

2013


Juleferien er over, og et nytt godt år står for tur.

Jeg har hatt to uker ferie, full av tid med venner og familie og kjæresten, masse konfekt, julepålegg og fint vær.

Slowstartet det nye arbeidsåret med to rolige dager på jobb med kaffi og mailkorrespondanse. Kickstarter det nye året med dag tre og forberedelse til eksamen i revenue management på mandag. Lenge leve skippertak og kickstart. Wish me luck, det begynner å bli en stund siden jeg sist hadde en eksamen...

Det jeg ønsker meg aller mest for 2013 er mange gode stunder, lite ensomhet, og plenty nye utfordringer: for meg og alle andre som ønsker seg det samme.

Jeg gleder meg også til:

Å feire mammas 60-årsdag i Roma i mai, å dra på historiefortellekurs i København neste uke, å se sesong fire av Gossip Girl, å begynne å trene igjen, å delta som frivillig på Grimstad skifestival. Og selvfølgelig til de forhåpentligvis mange sosiale sammenkomster i løpet av et helt godt år :)

Jeg håper mange har lyst til å ta turen på besøk til Grimstad i løpet av tjuetretten. Vår dør er alltid åpen!

På jobb går vi inn i et spennende år med både stemmerettsjubileum og språkår.

Ha en fin og selvrealiserende dag!


Jula 2012. Ut på tur med Silje :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar