tirsdag 28. februar 2012

27 år


I går, den 27., gikk jeg inn i mitt 27-ende år. Jeg tror det blir et magisk år.
Bursdager slutter aldri å overraske. Tusen takk for all herlig oppmerksomhet! 

Dagen startet med breaky på senga i form av varm eplekake og vaniljeis, levende lys og et innpakket kunstverk fra Sandra Juto. På jobb fikk jeg bursdagssang, tulipaner og ferske sveler med honning. Da jeg kom hjem, sto en saftig biff på bordet og en nyreparert sykkel utenfor døra. Og kvelden ble avrundet med vennelag på Café Galleri med prosecco, rødvin, mer kake og flere gaver. Jeg er nå en rødvinsflaske, et sudokuhefte og en sykkelbukse rikere (Helnøttsjokoladen fikk føtter å gå på litt utpå natta). 

Det var et tungt møte i dag tidlig på jobb, men ingen tvil om at få timer søvn og sminkerester under øynene er verdt det. 

Gleder meg til å bli 28! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar